Ryhmäkuva - Fysikaalinen hoitolaitos Fysio-keskus kuvabanneri

Palvelut

Fysio-Keskuksen palvelutarjonta on monipuolinen.

Fysioterapia

Fysioterapiassa keskitytään vamman tai ongelman hoitoon ja mahdollisimman nopeaan toiminta– ja liikuntakyvyn palauttamiseen.

Työfysioterapia

Työfysioterapeuttien asiantuntemukseen kuuluvat fyysinen kuormittuminen ja sen arviointi työssä sekä työergonomian kehittäminen.

Lasten fysioterapia

Tarjoamme lasten fysioterapiaa toimitiloissamme, sekä koti-, koulu- ja päiväkotikäynteinä.

Geriatrinen fysioterapia

Ikäihmisten fysioterapialla edistetään ja tuetaan ikääntyneiden henkilöiden toimintakykyä, omatoimisuutta ja elämänlaatua fysioterapian keinoin.

Osteopatia

Osteopaatin työ on kehon nivelten ja pehmytkudosten toiminnallisten häiriö- ja kiputilojen tutkimista ja hoitoa.

RSWT-paineaaltohoito

RSWT-paineaaltohoitoa käytetään vaikeisiin kroonisiin kiputiloihin jännealueella.

Akupunktio

Akupunktio on vanha kiinalainen hoitomenetelmä. Hoitokohteina ovat yleensä niska- ja hartiaseudun sekä selän vaivat, migreeni ja nivelkivut.

Jalkaterapia

Jalkaterapiassa tutkitaan asiakkaan pystyasentoa ja kävelyä sekä alaraajojen nivelten ja lihasten toimintoja.

Jalkahoitola Lilja

Jalkojenhoitajan työhön kuuluu jalkojen perushoito ja ennaltaehkäisevä hoito omahoidon ohjauksineen.

Kraniosakraaliterapia

Kraniosakraaliterapiassa hoitokohteina usein ovat pääkivut, niskakivut ja selkävaivat. Lisäksi hoitoa annetaan stressiin, unettomuuteen, kroonisiin jännitystiloihin ja lisäksi leikkausten jälkitilat. Hoito soveltuu kaikenikäisille.

Vaivaako kipu tai hankala oire?

Varaa aikasi niin autamme sinua. Varaa aika netistä tai soita meille 06 8318200.